Sunday, February 28, 2010

semak..

aku tatau la mcm mane nak cakap..macam mane nak crite..dari mane nak mulakan crite..dan ape yang nak d critekan..aku xdapat nak gambarkan macam mane lg pasaan aku saat dan tika ini..xtau nak ungkapkan mcm mane lg..runsing d kpale ni..tatau nak buat macam mane..tau x..yang skang ni aku betol2 rase takut...rase takut akan kehilanganmu..takut yang kau akan tinggalkan aku..sbb aku blm sedia lg nak kne tinggal dgn kau..ntah..aku xnak..aku xmahu..dan aku xsanggup..tp..aku ttp mrasekan yang aku akn kehilangannye dalam sekelip mata..aku tatau la mcm ne nak luahkan isi hati yang tersirat dalam ati aku ni semenjak dua menjak ni..bile sebut aje pasal die..iya..aku cemburu..kenape die yang kau pilih..knp die juga yang kau mahu..knp tidak aku..aku cuma terpikir...dan bila aku terpikir..maka dgn tbe2 aku mula rasa marah..meradang..nak marah..nak meninggi suara..nak menengking..sume lah..dlm diri ni cume rase yang negative aje yang ade..persoalannya..kenapa ini semua terjadi pada aku!..aku kecewa..sungguh..sedih..benar..tp..siapalah aku untuk melakukan itu ini..siapalah aku utk melawan takdir..aku hanya mampu bersabar..dan aku tak tahu..sampai bila harus aku bersabar dan terus bersabar..i love u..rindu sangat...

No comments: