Monday, February 1, 2010

hari...

januari sudah berlalu...kini..fabruari menjelma...tapi..aku masih d takuk yang lama..masih lagi d belakang..masa semakin pantas berlalu..namun aku masih lagi disini..hmm..masih lagi disini..ntah apala yang aku nantikan...moga sinar kan jua menghiasi hariku..moga kan ada pelangi yang mewarnai perjalanan hidupku..tuhan..berikan aku kekuatan untuk meneruskan perjalananku..tabahkan hatiku..kuatkan imanku..agar duri ini tidak sedikit pon melunturkan imanku padaMu..bila difikir kembali..kini fabruari yang menjelma hanya seketika cuma..pejam celik,pejam celik..akan tiba pula bulan mac,april,may...dan seterusnya....dan disitu..terlalu banyak yang perlu aku terima..terlalu banyak yang bermain d fikiranku saat ini...ntah la..aku sendiri tak mengerti..mengapa hingga saat ini aku masih teringatkanmu..masih merindui syahdu suaramu..masih terbayang sinar di matamu..masih terkenang senyum di bibirmu..ntah apala yang hndak ku fikirkan..apalah yang hndak aku bayangkan..aku sendiri keliru dgn dugaan yang terbentang buatku...aku hanya tahu..bhw..sehingga ke detik ini..xsedikit pon hilang bayangan dirimu di benakku..aduhhh...dulu aku kau sayang..dulu aku kau puja..tapi..kini aku kau buang jauh dr hidupmu..dan kini aku sengsara..roda hidupku telah berputar..mana janji manismu mencintaiku sampai mati..kini engkau pergi saat ku sendiri..sakit terhiris sepi..ketika cinta telah pergi..

No comments: