Thursday, February 25, 2010

mlm ni...

mlm ni xde dia..senyap je..ntah apela die tgh buat skang..yg pastinye die tgh bahagia kat sane..ada famili..ada tunang tersayang..menghitung hari utk d satukan..merancang masa depan stlah dsatukan..lengkap hidupnya..bahagia dan aman..dan aku..cuma aku..sendirian..xpe..aku da terbiasa disini..ada katak pisang yang besar..dan ade spongebob 4 segi..dan..ade ingatanku terhadapmu..memori yang xkan terhapus sampai bila2...yang menjadi penemanku..jika aku teringat,paling tidak pon aku menangis..itu jela..tenang sedikit hatiku..ntah brape galen air mata dah kuhabiskan untukmu,insan yang baru ku kenali xsampai setahun..telah kuhiasi dgn airmata boleh dikatakan sepanjang malam semenjak akhir2 ini..namun..mlm ni aku rase tenang..xde sebarang rase yang ku rasekan..benci?tidak..tidak pernah aku membenci..aku tak mahu menjadi pembenci..sebolehnya ku elakkan perasaan benci untuk sesiapa sahaja..walaupun ku terluka..namun ku merindu..kerana cintaku tiada akhirnya..namum..aku teruskan jua memendam rasa ini terhadapmu kerna ini jalan yang telah ku pilih.....ku biarkan malam ini berlalu dgn tenang agar tidurku di hiasi mimpi yang indah..tidak seperti semalam..tiada mimpi yang menemaniku..lenaku terganggu tika ku teringatkanmu..~~salam sayang untukmu..

No comments: