Wednesday, February 3, 2010

kenyataan.....


kenyataan itu amat perit untuk ku terima..amat payah untuk aku menerima..bukan aku tak mahu menerima..namun..aku xmampu untuk menerima sesuatu yang ku rasakan amat menyakitkan..sungguh..benar aku xmampu menerima kenyataan ini..ya...kenyataan yang datangnya darimu..kebenaran itu..amat menyiksakan jiwaku..amat memeritkan perjalanan hidupku..yang ku rasakan satu kebenaran yang maha hebat yang nak atau tidak aku harus menerimanya..mahu atau tidak,itu lah kenyataannya..itulah kebenarannya...benar kata org..kebenaran itu kadang kala menyakitkan..hanya 1 ku pinta..please dont leave me till i can leave u..im juz begging u 4 no reason..adakah itu yang aku mahukan..adakah itu yang aku harapkan darimu..aku x mengerti knp aku menjebakkan diri ku ke arah ini..aku tak mengerti kerana apa aku masih bertahan walau sudah ku tahu..akhirnya aku juga yang merana..walau telah ku sedari penghujungnya aku jua yang sendirian..sedih...hanya itu yang aku rasakan tika dan saat ini..hanya itu yang ku mampu katakan...biarpun sekelilingku melihat senyuman ini..tp senyuman ini sudah x seindah dulu..hati yang menanggung ini hanya aku yang merasa..bahagia lah engkau d sana..moga rahmat Allah ttp bersamamu..itu doaku..

No comments: