Monday, March 1, 2010

malam yang dingin...


kau yang merubah segalanya...kau sebenarya yang mencuri hati..aku yang masih meratapi kehancuran cinta yang xkesampaian..apakah aku yang terburu2..cuba melupakan peristiwa lalu..atau munkinkah ku terpesona pada keindahan yang hanya sementara..tercipta suatu ikatan yang dibina dr kehancuran masa silam..tuhanku..tabahkan hati hambamu untuk meneruskan perjalanan ini..masih jauh perjalanan hidupku..pasti ada duri..namun tiada merubah rasaku kerna ku tahu dia saja d hati...prlukah aku berhenti tanpa memaling ke belakang lg...perlukah aku melangkah dengan keterpaksaan..kerna..aku mulai lemah dengan dugaan ini...andai aku yang bersalah..maafkanku..ku ingin sekali bersamamu..ku nyanyikan lagu pilu kerna ku berduka..sebutir mutiara cinta yang hampir hilang dalam genggamanku..munkin sudah sampai ke penghujungnya...

No comments: