Wednesday, March 3, 2010

kasih..

duhai angin...sampaikan salam rinduku padanya..jaga dirinya untukku...aku menyayanginya..sepenuh jiwaku..setulusnya..kerna apa ku menyayangimu..tiada sebab untuk aku menyatakan..kasihku sepanjang zaman..cintaku seperti angin.xkan ternampak mata kasarmu...sygku padamu ibarat air yang xkan berhenti mengalir...namun terlalu banyak untuk ku gambarkan....aku ingin sekali memeluknya..untuk menghilangkan keresahan dibenak hatiku ini..aku ingin melihat senyumannya yang mampu menenangkan jiwaku..namun..itu hanya dalam mimpiku..realitinya tidak begitu...ingatilah daku..andai terhenti masa..andai gunung terbelah dua..andai langit x lg seindah dulu..kau tetap ku cinta..haruskah ku ulangi..berulang kali..hanya kau yang satu..aku yang terbiar sejak mula lagi..puas aku merintih..puas aku berduka..demi cinta..ku pertahankan jua..beserta doa dan harapan...barpun pada pandangan aku seperti bunga yang layu terbuang..tapi..mengertilah dikau..aku masih setia padamu..biarku menangis seumpama pengemis..menagih cintamu..yang semakin hilang..

No comments: