Sunday, March 7, 2010

unwell...


sygku demam..kesian die..mkn ubat ye..di doakan agar dirimu sehat sejahtera..diam x diam..bulan 3 da pon seminggu berlalu...berakhir sudah tujuh hari pertama dibulan 3...cepat benar masa berlalu meninggalkan aku..pantas benar masa bergerak..diam x diam tinggal beberapa hari je lg buah hatiku nak di ijab kabulkan..esok..isnin.selasa.rabu..khamis..dan jumaat terakhir die dan diriku..jumat terakhir..dan selepas itu..die akan menjadi hak mutlak istrinya..adakah aku masih lagi begini...?ntah la..aku tak mahu memikirkan tentang masa depan yang ku rasakan sudah pon berakhir..hampa hatiku..mengenangkan dikau...hancur..aku xmahu memikirkannya..masa itu begitu mencemburuiku..terlalu pantas ianya bergerak...hurm..td..aku agak tersentuh bila seorang sahabatku di pedalaman bertanyakan tntang jemputan ke majlis kekasihku..soalannye..ko xde org ajak g kenduri ke..die xbg kad?hurmm..jawapan ape yang aku nak beri..apa lg...gelak ajela..buat2 ceria..padahal..pipiku basah dengan air hangat yang jatuh dr kelopak mataku..hatiku gelisah xde sorang pon yang tahu...remuk hatiku xde sorang pun yang memahami..kalau la hatiku ini kaca..da lame pecah berderai jatuh ke bumi..

No comments: