Thursday, January 14, 2010

kenapa??

aku taktau la kenapa...apa..aku tatau aku nak rase ape..ye la..knp kawan2 lain mcm sedeh dgn berita ni..bg aku xde pape..tp mereka kate aku x ok??aku ok..cume geram jer..betunang senyap2???huiii...kot ye pon nak balas dendam kat aku..agak2 laaa..rupenye pendendam jugak ko ni yer incik lan..xpela..smg bhgia..aku xmrh..cume..sikit kesal..utk ape aku kesalkan??bukan ke ni jalan yg aku pilih..sbb tu aku kate aku x marah..elok juga..ko brhak dapat yg lg baik dr aku..yg aku xpuas ati..dulu time ko bcinte ngn aku...bile aku luahkan kasih aku mlalui wall ko..ko mengamuk x tentu fasal..skang???hahahahaha..pdn muke aku..yg dkejar xdapat..yg dkendong berciciran..yg pastinye aku sendiri aje yg merasa..org lain xkan tau..xkan paham..utk ape aku bertahan hingga kini wlaupun aku dah tahu penghujungnya..aku jugak yang merana..penghujungnya aku jugak yg tersiksa..mereka da berkata..hentikan sume ni..tp..macamane?aku da cube..aku xmampu..sahabat berkata..kau xperlu mencuba..kau perlu buat..perlu lakukan..mcm mane aku nak buat..aku xkuat..cube mereka letak diri mereka dtempat aku..bolehkah mereka memahami aku???aduhh...bile tekenang..rindu pula seseorang ..da lame xjumpe..knp aku masih lagi xmampu melupakannya..derita sungguh mcm ni..aduuuuiiiii..tuhan..amende la dugaan yg Kau berikan pdku ni..aku xkuat...aku lemah..dugaanMu begitu dluar kemampuanku...

No comments: