Friday, January 29, 2010

amarah yang bersisa..


yer..amarah ini masih lagi bersisa utkmu..ntah apakah yang nak ku fikirkan..apa yang nak ku bayangkan..kadangkala..aku harus berhenti memikir..berhenti merancang..berhenti berharap..kadang2 aku harus melakukan itu..paling tidak pon..kesakitan yang kurasa ini pasti akan pudar juga 1 hari nanti..mungkin ya..mungkin tidak..mungkin...tp hingga saat ini ianya masih jelas terasa walaupun xnampak..hanya aku..ya..hanya aku yang merasa sakitnya..pedihnya..peritnya...hanya aku...bodohnya aku krn meneruskan perjalanan di atas duri yang indah ini..berjalan di atas duri yang cantik..indah..namun luka di tapak kakiku..hnya aku yang terasa keperitannya...dari jauh..hanya melihat keindahan perjalananku..susunan langkahku yang teratur..gerak tariku yang indah..namun..andai terlihat akan di depan matamu..sedarlah dikau akan diriku yang menanggung semua ini sendirian...

No comments: