Thursday, January 21, 2010

air mata

sampai hati ye...stlah kau mainkan hatiku..kau mainkan lagi hati ku..aku tatau knp..mungkin krn sikapmu mmg begitu..xpenah merasa cukup dgn apa yg ada..xpnh bterima kasih dgn apa yang dkurniakan utk mu..xpernah kesal..atau mungkin x penah ada rasa sedikit keinsafan atau mungkin xpnah ada sedikit perasaan yg ikhlas d benak hatimu..aku xmengerti..mengapa harus kau bersikap begitu..sungguh aku xmengerti..aku ingin pergi dari derita ini walaupun kusedari aku jua yang akan menanggung derita ini sendirian..mengapa kau mainkan perasaanku..knp aku?knp tdk org lain..knp aku yg harus merasakan ini semua..kenapa????ingin sekali aku berteriak kpd semua..aku bukanlah sekuat yang kau bayangkan..aku bukanlah setabah yang kau katakan..air mata ini sering kali menyesali perbuatan mu terhadapku..mengapa kejam sungguh insan yang bergelar lelaki..bagaimana lagi harus aku lakukan agar kau sedari sygku..cukuplah...aku lemah dgn dugaan yang tlah KAU aturkan buatku...aku??mungkin juga ini balasan utk ku krn merampas kebahagiaan org lain..mungkin..sbb tu org penah berkata..jika kau xmahu kejahatan berlaku keatasmu..janganlah engkau melakukan kejahatan itu keatas org lain..dunia ini seperti roda..tidak slamanya kita d atas..tidak slamanya kita d bawah..kita adalah pelakon d bumi ini yang hanya mengikut skrip yang tertulis sejak azali..skrip boleh berubah..jalan cerita juga boleh berubah..semua bgantung pdNYA..

No comments: